Alicelindstrom

Dagen igår

Igår var vi i Gettysburg, det var där det Amerikanska inbördeskriget vände. Vi åkte en två timmar lång guidad busstur, lyssnade väl kanska inte så mycker, men allt var såå fint!
Sen på kvällen var vi hemma hos pappas kompis Jeff och hans familj och åt middag, hur många som besöker USA får chansen att åka hem till en äkta amerikansk familj och få äta hemlagad amerikansk mat??? 
 
Jag har fått flera frågor vart i usa jag är, för tillfället är jag i York. Det ligger i Pennsylvania.
Idag ska vi göra något som nästan är lika kul som shopping, berättar ikväll för blir sånt långt inlägg.

VilmaLindberg

Åh, så fin blogg du har!


blogg: http://vilmacovers.blogg.se
Hannah

Hej!
Jag och min vän har en tävling på instagram där man kan vinna en valfri body butter, body lotion, fragrance mist eller hand and body cream från victoria's secret. Om du vill vara med så skulle det vara superkul! På instagram heter vi bloppis_hf.
Förlåt om du ej gillar sådana kommentarer :)


blogg: http://hhannaah.blogg.se
Engla

Hahah, tror ja har hat hjärnsläpp. Jag trodde York var en annan stad är New York, att de var två olika men så var de ju inte x) jag säger alltid New York så York var liksom lite konstigt för mig, haha, sweet(':

Svar: jag var i york, pilen pekar på york, inte new york. Det är olika ställe ;)
Alice Lindström








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin