Alicelindstrom

Cottoncandy

Sitter i bilen påväg in till Baltimore hamn. Idag blir det lite vandring i hamnen och kanske något akvarium eller museum.

Igår åt vi middag på Golden Corall. Man betalar och sen får man äta och dricka hur mycket man vill. Det bästa var att de fanns mjukglassmaskin, chokladfontän och sockervaddsmaskin!!


Lotta

Sv: Ohja, det är bara bra med mig idag :) Hur är det själv?? =) Kram!


blogg: http://olesenstjej.blogg.se
Ebba♥

Hur gjorde du så att alla dina gamla inlägg från din gamla blogg kom till den här bloggen?


blogg: http://humlanebba.blogg.se
Anonym

Roligt!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin