Alicelindstrom

Central Park

Idag var det Central Park som stod på schemat. Innan vi gick in där var jag på Abercrombie & Fitch och Nike Town. Nike town/world var nog en av dom häftigaste affärerna jag har besökt! Så stor, cool, massa lampor och grym personal. Köpte att par skor, sökt efter dom på typ alla sko affärer, antingen har dom inte dom eller fel färg. Nu tog jag bara den finaste, eftersom de jag sätt inte finns. Drömskorna är nu mina ♥
 
I Central park köpte jag och lillebror varsinn Svampbob glass, inte den godaste men såå fin!

Isabelle

Åh vad coolt, måste besöka det stället nån gång i livet haha ;)


blogg: http://bybergstrom.blogg.se
carola

Va kul! hahah, glassarna :')


blogg: http://wecountingstars.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin