Alicelindstrom

Åker hem

Idag är sista dagen i USA. Kännde jätte tråkigt! Jag älskar USA så mycket. Men efter 2 veckor borta känns det skönt att få komma hem till sin egna säng och slippa dela rum med tre andra.
Haft en grym resa!
Tänk göra ett "utvärderings inlägg" är det något speciellt ni vill att jag ska berätta om?
shopping ställen? mat? utflykter?
 
 
Planet går vi 17 imorgon kväll i Amerikans tid. Vi flyger hela natten och landar 7 på morgonen Svensk tid. Då ska vi åka bil ca 5 timmar hem. 

Stina Öfwerström

Hej allt är bra med mig hur är det med dig? mvh Stina Öfwerström


blogg: http://fwerstrm.blogg.se
Melinda

Hur får man en sån drop down meny som du har?? :) Grym blogg.

Svar: man använder koder typ ^^
Alice Lindström

swagyolo

DU MÅSTE BERÄTTA AAALLT OM DIN SHOPPING! ;)

cissi

Fin blogg har du kolla gärna in min och lämna en söt kommentar efter dig :)


blogg: http://www.nattstad.se/kungcat







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin