Alicelindstrom

Praois

Praoveckan flyter på, bara två dagar nu. Eller egentligen en och en halv då jag ska få sluta efter lunch på fredag. Idag har jag fått "byggt" ihop mina delar i ett 3D program, gjort en typ av ritning på dom och programerat det jag lödde ihop i måndags. Nu ska jag fixa lite färdiga inlägg och sen har jag träning.
 
Julpyntade mitt rum lite i söndags. Älskar min glitterlila adventsstake. OCH min chokladtomte...

Minna

Vilken snygg adventsstake. Åh, vad gott med chokladtomte hihi.


blogg: http://minnasdayview.blogg.se
Hannah Gerdemark

Vilken mysig juldesign du har, hur är det med dig? Allt bra? :)


blogg: http://hannahgerdemark.webblogg.se
Lisa

Ska du inte fortsätta med kalendern? isf när kommer de andra luckorna upp? :)

Svar: Jovisst! Den fortsätter ända fram till jul. Men luckorna kommer bara upp på advent, alltså söndagar! Så kika in då för en ny grym tävling!
Alice Lindström

Anonym

Mysigt!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin