Alicelindstrom

Inlåsta på en toa

Igår var vi ett gäng hemma hos Sofia och firade hon. Fikade, snackade, fixade hår, snöbollskrig och lite sånt. Sen gick jag hem till Tova och sov där. När vi skulle ta bort smink och borsta tänderna råkade dörrhandtaget lossna, så vi blev inlåsta på hennes toa och fick ringa hennes föräldrar klockan 2 på natten och be dom öppna...
 
Har jätte dåligt med bilder, är verkligen dålig på att fota när jag är med kompisar. Blir bara mobilbilder, denhär snattade jag från tovas instagram.

Ikväll hänger jag och fina tjejer hos sofia. Film och mys. 

Sessan1

Sorry för sent svar.

Det är mycket bättre med mig nu, det enda som jag inte blir av med nu är min jäkla snuva tyvärr.

Hur är det med dig? Har du kommit in i julstämningen? Förutom det du har gjort på din fina blogg?


blogg: http://sessan1.blogg.se
Caroline Henriksson

supermysigt! Är absolut med på nästa tävling. Kramar!


blogg: http://improveme.se/carolinehenrikssons







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin