Alicelindstrom

Fire place

Idag vaknade jag kvart i sju, k v a r t i s j u. Sååå tidigt och lyckades inte somna om. Passade på att städa lite i byrolådor och sånt. Hade ju ändå kollat alla bloggar jag läser om dom uppdaterat typ var sjunde minut, men vem bloggar klockan 7 på morgonen på en söndag?
Körde fullt ös med mys, ljus, mys lampor, jul musik och när jag fick den lysande idéen att ladda ner en "fire place" app i min TV blev allt mycket mysigare. Kännde mig lika smart som typ Albert Einstein ett tag där.
 
Jul musik och sprakande brasa, mmmm
 

Anonym

Roligt att du har tävlingar :) jag hoppar nog att vara med denna gången men du får gärna tipsa om du har andra tävlingar i framtiden :)


blogg: http://liizes.com







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin