Alicelindstrom

Årsume

Fotade raketer på nyår, fast det var riktigt dimmigt. Fyllde 15 år den 25 och blev riktigt lurad av mina närmaste kompisar som hade fixat en överraskningsfest för mig. Hade en super kväll med god mat och massa skratt. 
 
Hände väl inget speciellt i februari. Fotade, målade naglarna med alla♥dag tema.
 
Mars var lika så, gick i skolan, fotade i hamnen inne i stan. Hängde med pappa på skutertur till Milleniumstugen och kameran hängde på så blev lite bilder.
 
Början på april var ganska jobbig, men så är det ibland. Pluggade till moppeprovet och den 29 april grejade jag teorin på första försöket. Firade på kvällen genom att köra till Ica och köpa Polly och BJ.
 
Hade moppetrip med Tovis till en sjö och bara satt och pratade och åt. Fotade blommor och längtade till sommarlovet sååååå mycket.
 
Äntligen sommarlov. Fotade på niornas avslutningsmiddag, skolavslutning och sen hängde jag runt med kompisar och badade, var på konserer, såg Panda Da Pand, picknickfestivalen osv. Photoshootade med mig själv på midsommar.
Fick även hem min älskade Iphone 5.
 
Åkte till USA. Hade så obeskrivligt roligt och var vekligen gryma två veckor. Först bodde vi i York där det blev shopping, vi hälsade på pappas kompis Jeff (a real american family). Sen åkte vi vidare till Aberdeen där det blev mer shopping, god mat, sightseen och slutligen avslutade vi med New York. Säger bara WOW. Sjukt cool stad med mycket att se. Kikade på Central Park, Empire State, 30 Rockefeller, Hotel Empire (gg) ground zero OSV. Blev uppgraderade på flyget båda vägarna till business, fick åka limo från hotellet på Manhattan till flygplatsen, minnen för livet.
 
Fotade blommor, hängde med kompisar, bodde i mina nya kläder från usa och sen började skolan.
 
Hände väl inget speciellt, fotade och redigerade en bild på mina dunkisar. Plattade mitt hår och ja.
 
Bakade Wienerbröd för första gången i mitt liv, och dom blev faktiskt inte så dåliga. Det började bli mörkt så var inte så roligt att fota.
 
Köpte en ny jacka som är såå cozy, även nya vinterskor från Dr Martens. Hade en rolig photoshoot med Evve och Tova, fast det var gaanska kallt.
 
Fick en ny bräda, längtar efter snön så jag kan få testa den. Hade en super mysig jul med massor av julklappar och ingen snö :( men deppade inte ihop för det. 

Maja

Mycket roligt som hänt!


blogg: http://www.pyraja.blogg.se
Anonym

Jag verkligen älskar din blogg! Du har jätte fina bilder + collage! :) <3

Gott nytt år!

Kram kram!


blogg: http://blogbyjohanna.bloggplatsen.se
Anonym

Fina bilder!

Amanda Jönsson

Låter ändå som ett trevligt år! :)

SV: Tackar


blogg: http://ammieshade.blogg.se/
Vendela Nilsson

Kul inlägg! Vet du vad detta typsnitt du har vid bilderna heter?
Kram :)


blogg: http://fotografnilsson.blogg.se/
Kajsa

Nu har vi utsett en vinnare i Årets blogg! Gå in och kolla om det blev du och glöm inte att anmäla dig till vår nya tävling, Nyårsbloggen!
Det är väldigt enkla regler även den här gången, kram!

http://kajsaochtuvas.devote.se/blogs/27838204/nyaarsbloggen--vinnaren-utav-aarets-blogg.htm#WriteComment


blogg: http://kajsaochtuvas.devote.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin