Alicelindstrom

Walmart

 
Walmart har gått och blivit en av mina nya favorit butiker! Dom har allt, det är sjukt! Vapen, cyklar, soffor, mer TVs än elgiganten, kläder, smink, mat ALLT! 
Och smink är så billigt, dom har mer smink än tex HM. Och det finns märken som Maybeline och Loreál. På bilden är det 2 EOS lipbalm, dom kostade 21kr styck. Och Maybeline läppstifftet kostade 14kr. Vill ni se annat jag har köpt?

Kajsa

ja visa mer

Beauty For Life - En skönhetsblogg för alla

Åh, Wal-Mart är underbart! Fast K-mart är ännu billigare, kolla in det! :D

Tips mot frissigt hår, mineralsmink för 70kr och mycket mer på Beauty For Life! Titta in vetja :)


blogg: http://beautyforlife.blogg.se
Maja

Var finns den affären?


blogg: http://www.pyraja.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin