Alicelindstrom

USA - mat

Hur gott ser det inte ut? Flygplans mat jue! Riktiga bestik, tallrikar, orrefors glas, duk. Business class.
 
På hotellet i York fick man beställa frukost från en meny på vardagar och på helger var det buffet. "Frukt/bär" tallrik var min favvo. Blåbären var så stora.
 
Logans hade så gott kött, och det roligaste var nästan att man bara slängde jordnöttsskalen på golvet..
 
 
Hur stor porttion? Åt inte ens upp hälften.
 
Såna där och Snow Slush brukar knappt smaka något, men den där smakade verkligen melon ♥
 
Grymt ställe, man betalar sen får man äta hur mycket man vill, buffet. Och efterrätterna var ju bara bäst. Sockervadd, chokladfontän och mjukglass. mmmm
 
Hotellfrukosten i Aberdeen var buffet, favvisen var voffla. Men dom var så stora så fick dela med någon..
 
Godaste cheesecaken jag någonsin ätit. Och den största, mamma och jag delade men åt inte upp hela..
 
Åt den godaste Hallonsorbet glassen jag någonsin ätit i Bel Air Mall. AHH SÅ GOD!!
 
Faktiskt den ända BJn vi köpte, synd för skulle vilja smaka alla smaker som inte finns i sverige.
 
Ruby Tuesday efterrätt, CUPCAKES! 
 
Hotellfrukosten i NewYork, favvisen var pannkaka. Den coolaste var att man klickade på en knapp på en maskin sen kom den ut.
 
Starbucks smoothie i Rockerfeller center. noomnoom
 
Inne i Mayc'c SJUKT STOR AFFÄR (världens största?) på våning 4 fanns iallafall en Ben&Jerry glassbar. Jag tog en i smaken Cherry Garcia, mummsii
Min och lillebrors glass i Central Park. Den var inte så god, skulle smaka sockervadd typ..
 
Thank god it's friday's i nyc. På bilden är min första köttbit, den var knäpp så jag fick en ny. Gottgott
 
Jag var super taggad på att gå till Taco Bell hela resan, men blev såå besviken. Var ju inte ens gott.
 
Sjukt god, älskar den, vill ha en NU. Varför finns den inte i sverige?
 
Åt riktigt bra mat på Newark (en flygplats i NewYork) medans vi väntade på planet.
 
Bästa flygplans maten ever!!
 
Ben and Jerry och frukt till efterrätt. Bästa flygplans efterrätten ever.
 
Var inte så hungrig, men det var gott ändå.
 
Värdelöst inlägg, men ändå lite roligt. Alla bilder är fotade med mobilen tror jag ^^

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Pannkakorna och våfflorna känner jag igen, man klickade på en knapp och valde hur många man ville ha och någon minut senare rullar det ut en pannkaka :P


blogg: http://jenniifersjo.blogg.se
Malva Nyström

ångrar oxå att jag inte smakade fler b&j i usa :(


blogg: http://mkdn.blogg.se/
Anonym

Var den ben and jerry glassen god?

Anonym

Var den ben and jerry glassen god?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin