Alicelindstrom

Partyy

Hejåhå med bloggning idag. Sovmorgon, vanlig dag i skolan med löpning på idrotten.. Och sen överraskningsparty för en klassis. Hängt med lite folk sen efter skolan. Dansat, käkat pizza, haft djupa diskussioner, ätit tårta, babblat, skrattat och sånt. Nu är jag hemma, trött och vill sova. Kramis

Galet god godis som jag bara sätt i usa. Bilden är från min instagram @ alicelindstroom


Josefine

Roligt :)


blogg: http://joseffinedjur.blogg.se
Carro - en emo/scene bloggerska

Verkar som en underbar dag, vill också smaka det godiset :( Kramisar Carro


blogg: http://quiethell.blogg.se/
Anonym

Vad smakar den godisen?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin