Alicelindstrom

Lush

Dethär är det som fanns i paket från lush.se. Sjukt bra saker som ska bli riktigt spännande att testa! Jag har para hunnit testat 1 ansikts mask och "Breath of fresh air". Paketet innehöll 3 färska ansiktsmasker, "the hair doctor" (man hör väl på namnet) och ansiksvatten, i en stor flaska och en liten man kan ha med i väskan. Jag testade ansiksmasken i Cupcake, den luktar aftereight! Så fräsht och gott! Ansiksvattnet var så grym, det luktar så fräsht!
Kommer förhoppningsvis fler inlägg om produkterna senare när jag hunnit testat fler av dom.

Frida

Skulle också vilja testa det!


blogg: http://wecountingstars.blogg.se
Anonym

var dom bra?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin