Alicelindstrom

Förlåt

Förlåt för den "knäppa" bloggningen. Bara snabba inlägg, svarar knappt på kommentarer osv. Men har varit så trött hela tiden ända sen vi kom hem. Nu har jag börjat känna mig som folk igen. Har ju även varit grymt väder, varmt (lagomt inte 36 som i usa) och sol så har inte haft lust att sitta inne.
Men nu ska det bli ändrig, nu kör vi. Fullt ös medvetslös. I'm back.
 
sparade inte alla påsar, men dethär är dom jag sparade
Fotade lite shopping idag. Det blir vanliga inlägg istället för video. Visar inte allt men video, nää. Kanske gör en på smink/skönhet men inte kläder. Ska fixa bilderna imorgon, nu ska jag se det senaste PLL avsnittet som jag inte hunnit se än.

Linn Strömberg

Det är bra att vila lite från bloggningen ibland :)


blogg: http://cigarettesncush.blogg.se/
Anonym

JA! Snälla visa vad du köpt!

Fanny westin

Älskar victoria's secret!! fin blogg och kolla gärna in på min :D


blogg: http://kusinernacrazy.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin