Alicelindstrom

Brilliantsmile

Jag har fått hem ett såkallat "Travel kit" för tandblekning från brilliantsmile.se
 
Necessären innehåller 1 Whitening boost tandkräm, 1 whitening evo tandkräm, 2 whitening evo munskölj, 1 tandborste och DentalCleanser. Det följer även med en instruktion på hur man ska använda produkterna. 
Spänd på att se om det funkar.
 
Jag har även fått chansen att tävla ut likadant kit (alltså inte mitt, ett annat) till en bloggläsare. Tävlingen kommer upp snart! missa den inte!

Nikki's fotoblogg

sv:Tack! :D
Åh vad kul! Det måste ha varit underbart att få se allt det.Till och med Cuck Bass hotell.TYP DÖÖÖÖR *_*
Jag har aldrig besökt USA,men när jag väl gör det så hoppas jag på att få ett äventyr :)


blogg: http://www.girlcanon.blogg.se
Anonym

Vad är det?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin