Alicelindstrom

Babbel

Haft en grym dag med Tova. Vi pratade typ konstant i flera timmar. Och vi åt typ hela tiden också. Först sallad och sen vaniljmunk och annat. Vi fick nya "kompisar" och satt under ett träd när det spöregnade. Mys dag. Insåg även att jag inte pratat med någon som inte är min familj eller amerikan på över en månad. Tova blev offret.
 
Känner mig som värsta bloggaren som tar med kameran på stan.. men vissa saker måste förevigas.

Lova

Heej! Jättefin blogg du har!♥ Kolla gärna in min blogg, de betyder guld!♥


blogg: http://lovabieber.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin