Alicelindstrom

sigma

Jodåå, jag lever! har bara haft massa att göra idag! svarade på en massa mejl, kommentarer, fixade bloggdesign beställning, valt ut frågor från frågestunde, svarat på dom, fotat, tränat på engelska glosor osv!
 
min pappa kom hem från usa i söndags, och han hade med sig det objektivet ↑ (han hade med sig två egentligen, fast det andra var inge intressant) ett sigma 10-20mm. alltså ett vidvinker med lite fisheye. den gillar jag!
 
har även bytt ut mitt 75-300mm objektiv mot ett 55-250mm. 75-300an hade ingen bildstabilisering och det var ganska stort och klumpigt. pappa ska lägga in annons på min gammla kamera. kommer sakna den, tänk på allt vi varit med om. faast nää har ju en ny.
 
svaren från frågestunden kommer senare idag.

Jessica Högberg

Kul med nya grejer!! Snäll pappa=))


blogg: http://lchftrollet.blogg.se/
Alice Gustafsson

roligt med nytt objektiv :)


blogg: http://aliceaphotodream.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin