Alicelindstrom

HÖSTLOV

Kom lite snö idag, därför är det snö på bilden, är super kallt ute! och för övrigt så har jag höstlov!!
yeyy imorgon åker jag till Kanarieöarna, känns bra. slipper kylan en vecka. 
nu har jag massa att göra, måste packa, tömma kameran, fixa med inlägg, fixa upp vinnaren i tävlingen (inte med? anmäl dig här, bara att skriva att du är med) och säkert massa saker till som jag inte kommer på just nu.
 
vad ska ni hitta på ikväll?
kram

Kajsa

Jättefin bild :)


blogg: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
FRIDA BERG

Ha en bra fredag kväll! :)


blogg: http://fridabergs.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin