Alicelindstrom

From Puerto Rico

HALLOJJJ!!! sporegnar soo passar pa att kora lite internet!! wihooo so vart! hjaalp vad ni kommenterar. blir super glad! kanske ni fattar att jag inte har de tre sista bokstaverna.
har det hur bra som helst!! vadret kanske inte ar toppen, mest moln meen det ar varmt och sol ibland! faast idag ar det ju som sagt regn och oska, menmen.
horde att det var 10 cm sno hemma for nogon dag sedan, det gor bara atrt det kanns 100000 ganger battre att vara har!!
 
men ni `far ha det toppen so ses vi pa lordag nar jag kommer hem, eller om det blir fler regniga dagar! haha
har ju bara arkiv bilder, saa hoppar over bild denna gang, inlagget blir ando nog longt!!
 
kram sotisar!!

Mohammedi's | Art, model & designer

nice


blogg: http://mohammedis.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin