Alicelindstrom

snyggaste lurarna

Har skrivitskrivit och räknat matte. haha kuul. skrivit kanske en av världens drygaste och tråkigaste soläxa, har skrivit lite engelska och räknat två matteläxor. men nu ska jag göra något mycket roligare, nämligen börja med min julkalender! eller göra luckorna iallfall! ska ladda ner massa juliga typsnitt, fixa färdiga inlägg jag kan lägga upp när jag har nollinspo, skicka massa mejl om julkalendern osv. yeyy men andra ord massa bloggjobb. 
 
fick bli en webbcam bild, är så mörkt, pappa har lånat min blixt och är för lat för att ta fram kameran nu.
 
Om en vecka är det första december, siktar på att vara klar med juldesignen då och då kommer första luckan! taggelitagga

❤ w i l m a ❤

Åh vilka snygga hörlurar!


blogg: http://wilmalinneas.webblogg.se
Anonym

snygga, vart har du köpt dom?

Svar: har du inget namn? :))pappa köpte dom i usa.
Alice Lindström

Anonym

och vad kostade dom??

Svar: det vet jag inte :pp
Alice Lindström








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin