Alicelindstrom

HOLA

HOLA! fick en peng till av pappa, so fick bli mer internet!! yeyy
fast har inget speciellt att skriva. idag var det sol och varmt! so vi gick ner till stranden och badade. karlek till vogorna!!
ska typ eta om en timme eller nagot kanske. kina mat idag, wii.
skulle kunna overleva pa glass och "sprite with some colour in" hahaha meen eftersom maten ar so god so blir det mat ockso!
 
nee vad mer ska man skriva? kommer hem pa lordag, fast skriver kanske inget do for bussen kommer 04.45 eller nogot sont, sen 6.5 timmars flygresa so kommer nog vara dod nar jag kommer hem.
 
Funkar dom tidsinstallda inlaggen bra??

Alice

typ testar att kommentera fooon utelandet








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin