Alicelindstrom

en rutig zebra

As dryg dag, ska fixa lite med min design nu! wiiee
 
sådär såg jag ut igår, inte idag. som en rutig zebra med ett hjärta i pannan :)
 
hur blir det med julkalendern då? joo kom på så många saker såå får bli en lucka varje dag! har redan lite egna ideer på tävlingar osv! men är det något speciellt ni vill ha? och vad vill ni ha mycket av osv? rösta där nere ↓

Omröstningen Vad vill ni ha i luckorna? finns på fnul.se.
Starta en ny omröstning om vad som helst! (Gratis och ingen registrering krävs)

har du förslag på något annat som du vill ha? skriv det i en kommentar i dethär inlägget!
kraam

Lotta

Sv: Det är bara sant :) och idag är det bra med mig, hur är det själv?? =)


blogg: http://olesenstjej.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin