Alicelindstrom

Tips - designen

Om någon hittar till sin blogg vill man ju gärna att den ska stanna!
Det första man ser är designen. Den visar på något konstigt sätt vem man är!
Varför? jo om du tex har en design men många fina bilder, då fattar man ju att du kanske gillar att fota. eller om du har en design med hästar, då fattar man att det är en hästblogg! man ska ju vara sig själv och visa vem man är, så en snygg design är ett bra sätt!
Såklar finns det ju gratis designer men om jag skulle ha en sån då tycker inte jag att min blogg skulle kännas lika unik. för då finns det kanske flera hundra som har en likadan design!
ett tips är att byta tex header eller bakgrund på en gratis design! det brukar finns guider hur man gör när man laddar ner designen!!

Jag gör unika designer, precis som du vill ha! men dock kostar den.. klicka här
har skrivit ett liknande inlägg, fast om något annat, förut du hittar det här

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin