Alicelindstrom

Varmt och snö

Det är jätte varmt ute, säkert +10. Soligt, snön smälter och imorgon har jag friluftsdag!
haha ska åka bräda! jätte skoj men kommer säkert dö av värmen!! snö finns det ju iaf!
när jag kom hem från skolan gick jag ut och fotade grannens katt som låg och myste i solen!
ska flytta över dom bilderna nu!



Har du snö kvar? eller när försvann den?

kram

nathalie

vi har vår här på västkusten! snön försvann för 1,5 månad sen typ:)


blogg: http://liborius.devote.se
bexollila.

men du mest gullet hehe


blogg: http://www.nattstad.se/bexollila
Wilma

Försvann för skiiiitlänge sen <3

Vi har typ 10+ om inte mer varje dag och soligt, fett mys :D<3








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin