Alicelindstrom

Bilderna från Fjälls

Såå, två veckor efter kommer bilderna från fjällen! var där på sportlovet vecka 10
Dom första bilderna är från fjället när vi åkte skoter, och resten är typ blandat!





Älskar att åka skoter och pulka :DD guppeliguppii


Brago






Utsikten från nått fjäll eller något


Kväll, man ser lite backar i skogen, som är vita


Backarna ♥ vi bodde på vänster sida, sen kunde man åka över en typ flod till andra sidan


Mina räddare på kvällen, dator, mobil, hörlurar, kameran


partyyyy hela veckan, min och broderns ;)

kram

Gissa det du :D

:( VILL HA








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin