Alicelindstrom

Åker imorgon

Jag åker ju somsagt till fjälls/fjällen imorgon! är 7kt taggad!
Har fått en massa frågor om det som jag nu har tänkt att skiva om i ett inlägg!
Vi ska till ett ställe som heter Höglekardalen. Har varit där en gång förut, fast då hade vi husvagnen
på andra sidan fjällen, i Gräftåvallen. Har varit i Gräftåvallen en massssaaa gånger, båda haft husvagnen där
några vintrar och hyrt stuga!
Vi tar med oss skoter så vi kanske åker skoter några dagar!
och såklart blir det snowboard oh slalom!! vi kommer att bo i en stuga om ni vill veta!
tror i åker vid nio imorgon, vi får stugan vid tre! hatar att åka bil men ajja ^^



finfin bild ^^

Har fixat bloggen med massa tidsinställda! foto tips och annat skoj!
och jag har datorn och mobilen med så kommer att blogga!
men är ju i fjällen, så ni kan inte räkna med så många inlägg! eller så blir det många om jag har tråkigt!
men blir säkert något på kvällen! så snälla, lämna mig inte! kommer säkert bli roligare inlägg under veckan!
+ bilder :D

ni kommer få massa bilder när jag kommer hem på lördag om en vecka!
kram

Någon anna som har varit/ska åka/är i Höglerkardalen eller bydalen (som är nära) ????








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin