Alicelindstrom

The kick back pack - awsomaste

Många av er känner nog till The Kick Back Pack! det är 5 grymmt awsoma tjejer!
Alla dom driver varsin blogg och dom kör sitt egna race! dom tjejerna med grymma stilar
har gått ihop istället för att skriva taskiga saker som vissa andra faktiskt gör!
alla dom vågar vara sig själva och dom har hur snygg stil som helst!
Dom fem grymma tjejerna är:
Caty (http://caty.nu) HOFH (http://hofh.myshowroom.se) Keela (http://keela.se)
Moa/Epicfaiil (http://epicfaiil.myshowroom.se/) Kandylandy (http://kandylandy.se/)

Caty
Är en jätte cool tjej, hon har en hur gullig hund som helst, hon åker snowboard och skateboard och
hon äger på det! Hon har en riktigt cool stil, alla dom här tjejerna har det, det är därför dom är så underbara!
Caty's garderob om man ens kan kalla det så? jag skulle nog säga paradis eller fantasivärld är heelt AWSOME!!
är så fett avunsjuk!!!




HOFH
Hennes blogg har jag läst kortast tror jag! men den äger verkligen!!
Hon är en ubersöt tjej, kolla bara på hennes design på bloggen! Hon skriver om jätte skojiga saker!
Bloggen är heelt garanterad från bantnings tips, provosering och elakheter, det står tillochmed i headern!



Keela
Hon är så himmla fin, och hon verkar som en 7kt härlig tjej!! skulle gärna vilja träffa alla i kick back pack!
fast vill nog träffa keela mest tror jag! alla hennes outfits är så fina! det var hennes blogg jag började läsa
först! hon liksom alla andra tjejerna lägger upp välskirvna inlägg med coola bilder!
Nehe, vadå snygga outfits???????? ↓




Epicfaiil
eller Moa som hon egentligen heter hon är en tjej som är helt fantastisk! hon går i skolan och ändå hinner
hon lägga ner en massa tid på sin blogg! man märker att hon verkligen älskar det!!
Hon är en skita cool och modigtjej!! och jag älskar hennes hår!!! viste ni att hon haft lila hår?
hur coolt är inte det?? kolla hennes ariv!
blackandwhite

Kandylandy
Eller Vira som hon heter skulle man lungt kunna kalla för stadens coolaste utan att ljuga!
Hon skriver inspirerande inlägg, och hon lägger upp massa fina bilder! man blir bara glad av hennes
blogg!!




The Kick Back Pack
Något som alla tjejer har gemensamt förutom awsomigheten är att dom bara bloggar om coola saker!
Själförtroände tips!!! bland det bästa som finns! alla borde ta en titt på tjejernas bloggar och peppa
upp självförträndet!!!
Alla inläggen är väl skrivna med coola bilder! man blir bara så glad när man ser att dom har bloggat!!

hoppas ni i kick back pak uppsakttar att jag tog mig tiden att skriva ett inlägg om er, för det är ni verkligen
värda!! lova att ni ALDRIG slutar blogga!!!!!
Ni rockar! och ni visar att det vekligen är värt att vara sig själv!

kram
(ALLA bilderna i detta inlägg är lånade från bloggarna)


Anonym

visst är dom bra!


blogg: http://jenniifersjo.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin