Alicelindstrom

Tråkigt

Var nyss ute en sväng! var så himmlarns skönt! hade bara onepiecen på mig! var inte ens kallt! alla är tråkiga, grejar eller ser på tv! haha
har packat klart så imorgon är det bara att städa ur stugan sen åker vi!

kram


Hanna Ek

Hej! Jag har precis bytt design på min blogg, skulle vara kul om du kunde lägga en åsikt om det ser bra ut! Kram


blogg: http://hnny.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin