Alicelindstrom

Tillbaka till verkligheten

Var så skönt när man var i fjällen, då hade man inte så mycket att tänka på!
det var mest vad man ska ha på sig så man inte fryser! nu är jag ju tillbaka till "verkligeheten"
här finns massa skojiga saker men även jobbiga! saker man inte rikigt orkar!
prov och massa annat! ska ta itag med bloggdesignen snart! orkar snart inte se den jag har nu!
men såfort jag får tid!
såklart älskar jag att vara hemma igen, men det är skönt med en paus ibland!

kram

härligbild ^^

nu ska jag kolla på massa saker jag ska köpa, mobilskal, kläder och massa! känner mig rik eftersom jag fick månadspengen och har inte köpt något för den än :D

kramkram

Wilma

Min fina unge <3

Wilma

SV: vad äre med min design? den har du ju sett förut? :o <3

SSANNAALICIA

Ja, det är riktigt skönt att få vara i fjällen, jag längtar tbx dit ;/


blogg: http://ssannaalicia.blogg.se/
muhammed

hur myke får du i måndgspegn?

Mahtab - Tjejen som bor i Kanada

Haft en bra dag hitills?<3


blogg: http://matiib.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin