Alicelindstrom

Nu är vi framme

Nu är vi äntligen här!!! älskar detta ställe! är en massa backar och liftar och massa stugor och allt!!
Stugan är jätte mysig! och det finns TV <3<3
Varit på liten promenad och köpt blåbärspaj sen var jag ut en sväng och fotade!
liter bilder ser ni här under!

IMORGON BLIR DET SNOWBOARD! ni fattar inte vad jag längtat!
det är sånt underbart ställe dethär så man kan åka tre km till en annan lift över fjället.
finns ca 15 liftar här, massa backar, funpark och massa annat! heelt kär!
vädret är nice också!
ikväll blir det chill framför TV med godis och chips!! :D

backar låååångt bort!

kram

william

såå fint det är där:D vill också åka ner för backarna;:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så himmla snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D


blogg: http://funnyones.blogg.se/
Victoria

har du haft en bra lördag ? :)


blogg: http://vickevictoria.blogg.se/
SSANNAALICIA

Jag tror jag har varit där! Men vad kul med skidsemester, hur länge ska du vara iväg?


blogg: http://ssannaalicia.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin