Alicelindstrom

Melodifestivalen - vem vinner?



ikväll avgörs det ju, ska faktiskt kolla. är ju äkta svensk. nej men har inget annat att se och vill veta vem som vinner!
hejar nog på dead by april, så grymmt braiga. fast Lorren har jag inget emot heller om hon vinner!!

nu börjar det strax, hadet bra

Q: ska ni kolla?

kram

Wilma

Loreen vann, ville bara informera dig IGEN :)

HAHAHHAHAHAHAH JAG ÄR FAN FULL! <3

Sara! :)<3

kul att loreen vann! :)


blogg: http://stickorstay.webblogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin