Alicelindstrom

Lite svar på frågor

fått en massa frågor som jag tänkt svara lite fort på!
skriver en text där de flesta svaren finns! något mer ni undrar är det bara att fråga!
ja, jag åker både slalom och snowboard, åkt slalom sen jag var liten, men sen för typ tre år sedan ? började jag med snowboard! tycker det är mycket roligare!
jag är inte så speciellt bra på att åka, men kan åka ner för backar iaf!
vi är i höglekardalen just nu, vi bor i en stuga!
på lördag åker vi hem!! då kommer det bilder!
sen var det en massa som frågat vart jag fått internet ifrån så jag kan blogga! har frisurf i mobilen så antingen bloggar jag från den, annars så kopplar jag den till datorn och bloggar från den! :) men nu är jag i restaurangen och här finns det öppet nätverk :)

hoppas ni fått lite svar nu, fråga bara om ni undrar!
kramkram


Muttiz

Jag läste att du åker snowboard, de gör jag med! :D Precis som du åkte jag också slalom först, och håller med om att de är mycket roligare med bräda! :)


blogg: http://muttiz.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin