Alicelindstrom

Kväll


Nu ska vi, tjejerna där uppe, kanske fortsätta chilla vid datorn en stund. sen ska vi se på film
och käka fryst frukt, läsk godis och annat göötttaa! awsome eller hur?
vi vet inte vilken film det blir men någon bra säkert!

vad ska ni göra en kväll som denna?
kramkram

Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips ligger uppe nu!

Kolla in o se om det blev du! Jag har, i samma inlägg, lagt upp morgondagens bloggtipstävling. Anmäl dig och du kan synas framför ca 2000 unika läsare. Ett enkelt "jag är med" så deltar du!


blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Wilma

Finisar!! <3

Sarah

Fin stil på bloggen, i vilket program gör du dina headers i? :)


blogg: http://sarahjoshua.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin