Alicelindstrom

In the car + spotify

sitter just ni i bilen påväg hem!
några timmar kvar nu, blöööö hatar att åka bil menmen!
måste bara säga att spotify är underbart!! lyssnar på massa musik, skoj!
uppdaterar senare! massa att göra när jag kommer hem! ska svara på alla kommentarer!! :D

kram
har nästan ingen täckning, tappar den hela tiden! så ni får ingen bild.


Kitt

Spotify äger!


blogg: http://kitt.webblogg.se/
Wilma

Alice <3

Du ska snacka med mig när du kommer hem också <3

Älskar dig nu och föralltid, puss <3

anna

tja jag vann ju en tävling hos dig, vore ju kul och veta hur det går med priset, har ju inte hört ett ord från dig vet inte ens om du har fått mailet


blogg: http://annamarialarssson.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin