Alicelindstrom

Ehh vadå stressad

Nejnejnej, jag är inte alls stressad!!!!! HAHAH
Har en massa saker som jag MÅSTE göra idag! för imorgon åker vi ju! gjort en lista så jag kan pricka av!
ska packa, städa hos bella, fixa lite med bloggen och fixa min spotifylista! har bara tråkiga låtar!
ska ju sitta i bilen i några timmar så behövs musik, någon som har tips?





galen bild som jag fotade igår...

flera som frågat hur det blir med bloggningen och vad jag ska göra i fjälls, vart osv!
tänkte att jag kan göra ett inlägg med det!

kram

Anonym

söt bild


blogg: http://jenniifersjo.blogg.se/
Ellen

Hahaha jag är likadan, måste stressa som en galning med packningen eftersom jag alltid måste skjuta upp den till sist!


blogg: http://elz.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin