Alicelindstrom

Uppdate från Paris

 
halloj mina vänner! är i paris efter en dryyyg dag! vi skulle inte åka så långt men blev massaa extra mil för vi fick punka på husvagnen. Sen var det massa kö i paris, mitt i gröten i paris. och det gjorde precis inte saken bättre att det typ var 28grader!!
men nu är vi i paris på en liten camping i paris. imorgon blire paris typ i staden :D
 
 
från våran "uteplats" utanör husvagnen, floden Seine! woopwooop
 
ni får ha det bra, uppdaterar väl mer någon dag!
kram

Linnéa

Hej! Jag ser inte bilderna du lägger ut! Jätte irriterande, men det kanske är blogg.se appen? Men i alla fall, det var bara det jag tänkte säga. Hejdå!

Jossan

Veckansblogg är ute var med och anmäl dej så kanske det blir du♥


blogg: http://josssananderssson.blogg.se
Juni

det är bra, vad gör du? :)


blogg: http://junicarlstoft.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin