Alicelindstrom

Nya blogg.se

Jag tycker att det mesta är dåligt! ända bra är väl att man kan svara på kommentarer från personer som inte har någon blogg. fast nää dom skulle ju ändå inte gå in och läsa svaret! såå nej det var inget bra!
 
När det blir något fel (bilderna där uppe) så är det en super söt ko! så då kan man bara inte längre vara förbannad på att det ALDRIG ska funka!
 
Vad tycker du om nya blogg.se?
Jag tycker det bara är dåligt!
 
När jag skriver det här är det ganska nytt,så det kronglar en massa! men när det läggs upp så kanske det mesta har löst sig!

julia

förlåt för sent svar!
åh vad kul :) jo det är bra med mig själv då? :)


blogg: http://brunettjuliia.blogg.se
Lisa

jag tycker att kon är söt, även fast jag inte har blogg.se alla bloggar jag läser (blogg.se) säger att det suuuger!


blogg: http://ekenberg.devote.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin