Alicelindstrom

Nelly.com

Brukar du handla på Nelly.com? är det trött på alla koder som inte funkar?
nu är det några smarta människor som har kommit på en sida så du SLIPPER allt onödigt klickande och irritation över koder som inte fungerar.
Sidan heter rabattkodnelly.net (klicka så kommer du dit)
och där finns bara fungerande koder! hur awesomt är inte det?? så nästa gång du ska handla på nelly.com ,
ta en titt in på rabattkodnelly.net så kanske du sparar lite pengar!!


Men nu kanske du undrar, var skriver man in rabatt koden?
När du handlar hos Nelly så är rabattkoden bland det sista du skriver in när du lagt din vara i kundkorgen och är på väg att betala. När du skriver in din rabattkod kommer du att se att pengar dras från totalbeloppet och på så sätt vet du att rabattkoden fungerar.
För att få tag i en giltig rabattkod så besöker du doms startsida. Om det finns rabattkoder hos just då Nelly så kommer de att listas där.

                                                         --detta är ett sponsrat inlägg--









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin