Alicelindstrom

FOTO TÄVLING

 
För att vara med ska du:
Lägga upp din bild på din tex blogg, facebook, dayviws annan social media.
Länka till min tävling och vad du vill vinna från tvspelsweb.se (för max 200kr)
Kopiera länken och länka den i en kommentar i DETTA INLÄGG

Temat sommar tolkas fritt, men måste ha med temat att göra, större chans att gå vidare då!

Skriv gärna en motivering varför du vill vinna!
Glöm inte skriva din mejl så jag kan kontakta dig om du vinner!

Jag kommer att välja ut ca 5st som går till final som ni sedan får rösta på.


Du kan anmäla dig tills den 16 juni
Lycka till (:

KOMMENTARER SOM INTE HAR MED TÄVLINGEN ATT GÖRA SKRIVS I INLÄGGET UNDER - ANNARS FÖRSVINNER DOM
 
AVSLUTAD

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin