Alicelindstrom

Chillar på båten

Heej folket! sitter på båten, fast varit här sen halv 6. Båten lämnade hamnen vid 7! så är mitt ute på havet nu säkert! 
när vi kom ombord åt vi buffe, as fott! sen har vi shoppat, varit på soldeck eller vad det heter å nu sitter vi nån typ barP!
 
 
Vet inte hur bilden blir, för mig funkar inte blogg.se appen, så testade nått knäppt för att få upp bilden, antingen funkar det, eller så funkar det inte!
 
kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin