Alicelindstrom

Sista dagen på Omaha

Hallojjhallojjj internet har tyyp varit dött! men vi har ändå inte gjort så mycket. igår var vi i Caen, en hyffsat stor stad. shoppade, eller jag köpte bara Converse å en keps. visar sen när jag kommet hem! bestämmt att jag inte ska köpa så mycket här, ska på shopping "semester" i augusti. hhaha eller ska till stockholm en helg! :D
nu har vi varit borta lite mer än hälften, känns som en evighet typ! imorgon lämnar vi frankrike och börjar sega oss de typ 120 mil till Kiel. 
 
sitter på restaurang nu, har inga bilder, men det får ni leva med!
ni får en milijon när jag kommer hem

Wilma.

ska också till stockholm. med bästaväniiish.

Wilma.

ska också till stockholm. med bästa vän.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin