Alicelindstrom

Internet

Sitter på någon liten camping i Holland, withhh my dator!!!! dom har internet här, på alla platser typ!!!
inte som i normandie där man fick sitta på en mur utanför receptionen som en nörd varje dag! hahah
Borde vara lag på att det ska finnas internet på alla campingar!!
Vi blir här två nätter, woopwooop nu har jag slut på saker att skriva! 
 
ni skulle ju kunnat få en bild, men har inte flyttat över några bilder från Frankrike eller något!
såå blir en arkiv, men fixar det senare! Minns ni ens hur jag ser ut?
första jag hittade på mig ;))
kraam

Annika

SV: allt är bara bra här :)


blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
Emily

Som om jag skulle glömma ett sånt sött ansikte? ^^


blogg: http://bilderbyemily.devote.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin