Alicelindstrom

Chillar

 
Chillar på båten! var nyss ute och fotade å nu sitter vi i någon typ en bar! 
något speciellt ni vill läsa om när jag kommer hem?? har massa ideer! man får mycket tid att klura ut sånt när man sitter i en bild flera timmar om dagen! har en STOR grej! mer om det får ni när jag kommer hem, nu blev ni nyfikna va??
visste ni att det är fredan den trettonde, å jag sitter mitt på havet!
kraam
 
går inte att lägga upp bild? vad muppigt!!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin