Alicelindstrom

Varit med Maja

Förlåtförlåt för dålig uppdaterng!
skolan var smått grym före lunch, ända riktiga lexionen var efter lunch då vi hade engelska i nästan 3 timmar!
våran lärare var på kurs och vikarien var sjuk. då pratade vi om en sak...
efter skolan gick jag hem till maja, vi kollade på världens roligaste klipp och skrattade ihjäl oss!
nu har jag nyss ätit, ska göra läxa och fram emot sju kommer nog Tova och Sarah för att glo på hockey med mig!


jag igår..

ni får ha d bra!
ses

Wilma

JAG KOLLA PÅ NÄR DU TOG DEN BILDEN!<3


blogg: http://wilmanilsson.webblogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin