Alicelindstrom

Vad jag har fått

Hemma från träningen nu, där var det många som var gulliga och sa grattis!
var flera som undrar vad jag har fått i paket! kan börja med att säga att jag bara har fått från familjen nu!
(och vänner) jag och min bror (som fyller år om två veckor) har ett gemensamt kalas för släkten.
Men eftersom att pappa åker till USA så blir det kalaset om typ tre veckor!

det jag fått idag är:


En 7kt dålig bild! orkar inte fota eller skriva allt. men fick typ:
bok
serie box
Foto tidning
Kudde
kläder
Spegel
osvosv
fick även saker av gulliga kompisar! tack ♥

kläderna jag fick var:

Tröja - Shock
Lila byxor - Gina
fram på tröjan står det , Pull my finger



på baksidan står det , It´s a joke.   Give me a hug

älskar den!!
kommentera
kram


Alice

Jätte fin t-shirt!


blogg: http://alicefoton.bloggplatsen.se
Nathalie

Söt t-shirt =)

Mathilda

Har den tshirten oxå C:


blogg: http://underland.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin