Alicelindstrom

Stan idag

Hejhej, har sätt att många börjar skolan idag!
men jag har det så lyxigt att jag börjar imorgon!!
Q: när börjar du skolan?
idag ska jag kanske på stan, men personen jag ska med svarar inte! hahah
får se, annars så grejar jag väl bara hemma.


Har fortfarande inte hunnit fota något, så ni får arkiv bild! men den är söt så det gör nog inget!

måste avsluta tävlingen! förlåt, skulle gjort det igår!

kram


en blogg om 5 systrar

Vad roligt att du är med i dagens blogg!!Kram<3/Systrarna Backström


blogg: http://systrarnabackstrom.se
amanda

yes..


blogg: http://uknow.blogg.se/
Anonym

gulligt!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin