Alicelindstrom

Snow board

Hej mobilbloggar nu bara för att jag inte orkar flytta över bilderna! jag lever!!!! kom hem från backen för en stund sedan! backen var grym idag! bara lite mycket snö men ajja
sitter och snackar skaajjp som vanligt!
nån bild är från instagram men här kommer dom iaf:
stolt som fortfarande lever :))))



tycker det var lite kul att när vi skulle åka upptäckte vi att mina skor var för små! så då åkt vi på stan pappa och jag, där vi gick runt i täckbyxor och vinterjacka! hahaha grymt kul! sen åkte vi till backen!

kram









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin