Alicelindstrom

Smått nice dag

Hejhej alla. kom hem från stan för en stund sedan! idag vid halv tolv tog jag bussen till stan
på på waynes coffee men några kompisar! sen tio i ett skulle vi vara på Nola och se en
uppvisnings sak! sen efter det slutade vi, då gick jag på stan med några kompisar.
köpte inget, kollade bara på saker jag skulle önska mig, sen åkte jag hem med mamma för ville
inte ta bussen!
nu ska jag snart käka sen ska jag ränsa bort massa gammalt!


Smått snygg bild, hehehehe
kram


Alice

Den är ju as härlig! (bilden) :D


blogg: http://alicefoton.bloggplatsen.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin