Alicelindstrom

Slängt massa gammalt

Nu känner jag mig väldigt duktig, har slängt massa gammalt.
Hade tänkt fota lite ute idag, men hann inte för nu är det ganska mörkt, det var lite synd!
får väl fota inne då! ska svara på lite kommentarer nu sen så kanske jag fotar!


En vecka gammal bild, man kanske inte ser att jag skriker på bilden, men det gör jag!! hahah fick snö i nacken!!

kram

sara

Hej jag verkligen älskar din blogg och undrade om du skulle vilja köra ett länkbyte? :) Har runt 400 - 500 unika varje dag :) Älskar verkligen dina bilder! stort stort fan!!



Kram :)


blogg: http://undercoverninja.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin