Alicelindstrom

Prov borde serriöst förbjudas!!

Hemma från skolan! Hade NO prov nu på slutet! gick inte så bra känner jag. Blir nöjd om jag
slipper göra omprov! på svenskan skulle vi spela teater, man fick öva i sju minuter.
hahah det var ganska roligt!
nu ska jag bara slappa resten av kvällen, har ingen träning. det är skönt jag är ändå förkyld!


Bild på tova från i söndags när vi var ute och åkte madrass!

det är mega mycket snö här, ska se om jag går ut i helgen och fotar!
imorgon ska jag spela innebandy match hela dagen, åker vid halv åtta tror jag, och kommer
hem på kvällen. mobil bloggar! hoppas jag min iphone blir lagad idag för pappa har kommit hem!

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin