Alicelindstrom

Popcorn

Hejhej, har faktiskt glömmt att blogga helt idag!! haha vet att det låter fel men ajja
när jag kom hem från skolan snackade jag på skaajp med folk. sen åt jag pankaka sen for
jag på träning! där spelade vi nån tennissak. jag och en kom fyra! stolt!!
vi fick en pop corn och godis, mummssii
nu snackar jag på folk på skype igen!


minns inte om ni sätt den bilden, men iaf så fotade tova den!

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin